Monday, August 9, 2010

စကားလံုးမ်ားစြာ (by ဂ်ိဳးဇက္ အက္ပ္စတိန္း)

ေမြးဖြားျခင္းကို ကၽြန္ေတာ္တို႔ မေ႐ြးခ်ယ္ႏိုင္ဘူး။
ကၽြန္ေတာ္တို႔ရဲ႕ မိဖေတြကို ကၽြန္ေတာ္တို႔ မေ႐ြးခ်ယ္ႏိုင္ဘူး။
ေမြးဖြားရာ ေခတ္ကာလနဲ႔ ႏိုင္ငံကို ကၽြန္ေတာ္တို႔ မေ႐ြးခ်ယ္ႏိုင္ဘူး။
ႀကီးျပင္းလာရတဲ့ လတ္တေလာ အေျခအေနကို ကၽြန္ေတာ္တို႔ မေ႐ြးခ်ယ္ႏိုင္ဘူး။
ကၽြန္ေတာ္တို႔ အမ်ားစုဟာ ေသျခင္းကိုလည္း မေ႐ြးခ်ယ္ႏိုင္ဘူး။
ေသဖို႔အခ်ိန္ ေသဖို႔အေျခအေန ကိုလည္း မေ႐ြးခ်ယ္ႏိုင္ဘူး။
ဒါေပမယ့္ ေ႐ြးခ်ယ္စရာ မ႐ွိတဲ့ ဒီနယ္ပယ္ထဲမွာ
ကၽြန္ေတာ္တို႔ ဘယ္ပံုဘယ္နည္း အသက္႐ွင္ေနထိုင္မလဲ ဆိုတာကိုေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ေ႐ြးခ်ယ္ႏိုင္ပါတယ္။

သတၱိ႐ွိစြာ အသက္႐ွင္မလား၊ သူရဲေဘာေၾကာင္စြာ အသက္႐ွင္မလား။
ဂုဏ္သိကၡာ႐ွိစြာ အသက္႐ွင္မလား၊ ဂုဏ္သိကၡာမဲ့စြာ အသက္႐ွင္မလား။
ရည္႐ြယ္ခ်က္႐ွိ႐ွိ အသက္႐ွင္မလား၊ ဦးတည္ရာမဲ့ အသက္႐ွင္မလား ဆိုတာကို ေ႐ြးခ်ယ္ႏိုင္ပါတယ္။
ဘ၀မွာ ဘာကျဖင့္ အေရးႀကီးတယ္၊ ဘာကျဖင့္ အေသးအဖြဲ ဆိုတာ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ေ႐ြးခ်ယ္ႏိုင္ပါတယ္။

ကၽြန္ေတာ္တို႔ကို ထူးျခားေအာင္ အဓိပၸါယ္ရွိေအာင္ လုပ္ေပးတာဟာ

ကၽြန္ေတာ္တို႔ လုပ္တဲ့ အလုပ္လား၊ လုပ္ဖို႔ျငင္းဆန္တဲ့ အလုပ္လားဆိုတာ
ကၽြန္ေတာ္တို႔ ေ႐ြးခ်ယ္ႏိုင္ပါတယ္။
ကၽြန္ေတာ္တို႔ရဲ႕ ေ႐ြးခ်ယ္ခ်က္နဲ႔ ဆံုးျဖတ္ခ်က္ေတြေၾကာင့္
စၾကာ၀ဠာႀကီးမွာ ဘာမွထူးျခားမသြားေပမယ့္
အဲဒီေ႐ြးခ်ယ္ခ်က္ နဲ႔ ဆံုးျဖတ္ခ်က္ေတြဟာ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ေဆာင္႐ြက္ဖို႔ ျဖစ္ပါတယ္။
ကၽြန္ေတာ္တို႔ ဆံုးျဖတ္ေ႐ြးခ်ယ္သလို ကၽြန္ေတာ္တို႔ဘ၀ဟာ ဖြဲ႔တည္ျဖစ္ေပၚရပါတယ္။
ေနာက္ဆံုးမွာ ကိုယ့္ကံၾကမၼာဟာ ကိုယ္ရည္မွန္းထားသလို ျဖစ္ရတာပါ။

— ဂ်ိဳးဇက္အက္ပ္စတိန္း —

No comments: