Monday, November 19, 2007

ခ်စ္ေသာေမာင္သို႕ အိတ္ဖြင့္ေပးစာ

ခ်စ္လားလို႕ မေမးပါနဲ႕ေမာင္
ေမးစရာ မလိုေလာက္ေအာင္
ကၽြန္မရဲ႕ မ်က္၀န္းေတြကို
ေမာင္ ပိုင္ဆိုင္ထားၿပီးၿပီမို႕ပါ…

ဘယ္ေလာက္ ခ်စ္သလဲလို႕ မေမးပါနဲ႕ေမာင္
ေမာင့္အတြက္ ကၽြန္မရ႕ဲ အခ်စ္က
ပမာဏအားျဖင့္ အကန္႕အသတ္မဲ့ မို႕ပါ…

ဘယ္ထိ ဆက္ခ်စ္မလဲလို႕ မေမးပါနဲ႕ေမာင္
ဘယ္ထိပဲ ခ်စ္မယ္လို႕ ရည္စူး
ကၽြန္မ ေမာင့္ကို ခ်စ္လာတာ မဟုတ္ဘူးေမာင္
ေမာင့္အတြက္ ကၽြန္မရဲ႕ အခ်စ္က
အခ်ိန္အားျဖင့္ အကန္႕အသတ္မဲ့ မို႕ပါ…

ဘယ္လိုဆိုရင္ မခ်စ္ေတာ့ဘူးလဲလို႕ မေမးပါနဲ႕ေမာင္
“ဘယ္လို” ဆိုတဲ့ အေျခအေနတစ္ရပ္ေၾကာင့္
ကၽြန္မ ေမာင့္ကို ခ်စ္ခဲ့တာ မဟုတ္ဘူးေမာင္
ေမာင့္အတြက္ ကၽြန္မရဲ႕ အခ်စ္မွာ
အေျခအေန အရပ္ရပ္ဆိုတဲ့ အကန္႕အသတ္မဲ့ မို႕ပါ…

ေ၀းသြားရင္ေရာ ခ်စ္ဦးမွာလားလို႕ မေမးပါနဲ႕ေမာင္
ေမာင္ဟာ ကၽြန္မရဲ႕ မ်က္စိေရွ႕မွာ အျမဲ ရွိေနတာပါ
ၾကည့္ေလရာ ေနရာတိုင္း.. ေမာင့္အရိပ္မ်ားက ၀ိုင္းလို႕…

ေမာင္က ကၽြန္မကို ခ်စ္လို႕
ကၽြန္မက ေမာင့္ကို ျပန္ခ်စ္တာမ်ိဳး မဟုတ္ဘူး ေမာင္
Men may come and men may go.. But I go on forever တဲ့
စမ္းေခ်ာင္းေလးရဲ႕ ညင္သာတဲ့ ခ်စ္ျခင္း
ကၽြန္မကိုယ္တိုင္ စီးဆင္းခဲ့တာပါ…

ေကာင္မေလး .. မရွက္ဘူးလားလို႕
ၿပံဳးၿပံဳးၾကီး မေမးပါနဲ႕ေမာင္
လူပ်ိဳလူလြတ္ တစ္ေယာက္ျဖစ္တဲ့ ေမာင့္ကို
ခ်စ္တာဟာ မေကာင္းမႈ တစ္ရပ္ကို က်ဴးလြန္တာ မဟုတ္တဲ့အတြက္
ကၽြန္မ မရွက္သင့္ဘူး ေမာင္

ေမာင့္အရိပ္အကဲကို တစိမ့္စိမ့္ၾကည့္
တသိမ့္သိမ့္ အခ်စ္ေတြ အျမဲတိုးရင္း
အခ်စ္ သက္သက္နဲ႕
သန္႕သန္႕ေလး “ ခ်စ္တယ္”

(Tag ထားတဲ့ ကိုေ၀ေရ.. ေက်နပ္မယ္လို႕ ထင္ပါတယ္ေနာ့… စကားလံုး ယူသံုးမည့္သူမ်ား Copy Right သတိျပဳ :) )

ဒီလုိ အခ်စ္ေတြကို ေပးခဲ့၊ ခံစား နားလည္ တတ္ေအာင္ သင္ၾကား ေပးခဲ့တဲ့ ခင္ပြန္း ေမာင့္အတြက္ ေက်းဇူး အနႏၲျဖင့္

2 comments:

thamudayanwe said...

wanna know who is maung?
i think u have husband.
har har...

ျမရြက္ေဝ said...

အမခြန္ျမလိႈင္ရဲ့ "ေမာင္"ေတာ့ မသိဘူး။ ကြၽန္မေတာ့ ဖတ္ရင္း ေႂကြသြားတယ္။ Bravo!!